söndag 9 december 2012

Dagar i julboken

Idag är det andra advent och dags att kika lite i min julbok igen. Det finns många olika typer av December Daily i scrapvärlden nu. Man dokumenterar helt enkelt vad som händer under december månad, det blir blandat vardagsliv med förberedelser inför julen.

Den här dagen kom snön!! Jag och hundarna var på min hundskola och lekte och tränade. Här ligger Polly och väntar medan jag tränar med Juno. Papper från Prima.

Nu är det Junos tur att vänta. Papper och journalingcards från Lily Bee. Jag tycker de här journalingkorten är helt suveräna, man kan ha dom till allt, överallt!!!

Hela uppslaget

Jag håller på att ta körkort och den här dagen var första dagen jag körde i snö och halka.
 Papper från Echo Park och Lily Bee. De här små Paper Padsen är perfekta när man inte vill ha så stora mönstertryck. Chipboard från Echo Park, är ett hjul från en cykel men jag tänkte hjul som hjul...En textrad från ett av Lily Bees journalingkort fick också vara med.

Ha en trevlig andra advent!!
Embellish Life//Marja



Inga kommentarer: